Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
MewsNews
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Reklama
PokeCollect

Anonthing

DomixPokemon

TinTower

Twierdza RPG Makera

Pokemon Valhalla

Wakfu-Center

Avatar Legenda

AntyGaming

Pokemon Eternal

Pokelandia

Pokemon Crystal PBF

Winds of Eladora VX

PokeLazure

PokeLis

PokeSpecial

Statystyki reklamowe
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

09-09-2015 20:14
Hej, podróżnicy po ruinach! Pozdrowienia od ex-newsmana MewsNews!

27-08-2014 20:46
... Ze względu na kłopoty technicznie prezentacja, zapowiedź i zajawka nowej strony dopiero jutro

26-08-2014 22:44
Wszyscy czekamy. Atmosfera jest tak gęsta, że normalnie można ją łyżką kroić :D

26-08-2014 18:00
nie wiem jak wy, ale ja czekam na to co pT napisze jutro odnośnie nowej strony. 13+14=27, a 27 jest jutro =]

13-08-2014 17:37
a dobrze, nawet bardzo, myśle, że w dwa tygodnie podamy szczegóły :)

Archiwum shoutboksa
Witamy na MewsNews!
By swobodnie się po tutaj poruszać zarejestruj się. Czekają na Ciebie przygody na forum, interakcje z innymi użytkownikami, specjalne wydarzenia i od groma osiągnięć!
Pozdrawiamy - Administracja.

Info
Nawigacja
Gry Fanów

 

Niniejszym przedstawiam Menu dla artykułów o grach, które wydane zostały przez fanów Pokemona, nie wielkie studia współpracujące z Nintendo, a ludzi, którzy dla zabawy chcieli dodać własnącegiełkę do świata kieszonkowych potworów.

Projekt Polski Pokemon Revolution Version  
Projekt Polski: Pokemon Crystal Rain  
Projekt Polski: Pokemon Uvopia Version  
Projekt Polski: Pokemon Saturn Version  
Projekt Polski: Pokemon Zefir  
Projekt Polski Pokemon Paradise  

 

 

Praktycznie od początku istnienia elektronicznej rozrywki pojawiali się tacy, którym nie wystarczało to, co dali im twórcy.

Wiecie jak wyglądał początek przemysłu konsol i automatów?

Początek rynku zabawy na automatach to jeszcze lata 50 i pierwsza "gra" na świecie... Na ekranie kineskopowym można było bawić się w symulacje wystrzeliwania pocisków. Dzieki gałkom dostosowywaliśmy m.in trajektorię lotu (choć opcji rzecz jasna niewiele). Potem był "Tennis for Two" na targach organizowanych przez amerykańskich naukowców (tych samych co stworzyli bombę atomową), które miały przekonać ludzkość, że komputery mogą służyć też zabawie. Po imprezie sprzęt rozmontowano. Zaintrygowany tematem student imieniem Steven Russel, który na nich był, chciał zrobić coś podobnego, w latach 60 powstało "SpaceWar", jego własna gra (działająca imo podobnie co wspomniany tenis). Wielce zaintrygowany nim był Nolan Bushnell, który stworzył potem (lata 70) "Computer Space".

Jak widać ambitni fani są też wśród nas, dzięki nim powstają coraz to nowe oryginalne projekty, niektóre posiadają tylko inną fabułę, niektóre zmieniają system walki, a jeszcze niektóre stawiają na innowacyjność wszystkich systemów. Niektóre pomysły są tak ambitne, że chętnie nazwałbym je "nowymi inspiracjami dla Nintendo".

~PokeTadek

Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Toplisty- zagłosuj na MewsNews~!